loading...
پایگاه دانلود فردین وب
fardinweb بازدید : 110 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

TeamViewer نرم افزاری رایگان و قدرتمندی برای ساخت شبکه های محلی و شبکه های اینترنتی است که بوسیله آن شما میتوانید کامپیوتر های مختلف را از هر نقطه از جهان بوسیله اینترنت کنترل نمایید. این برنامه کاربرد های بسیاری را برای شما خواهد داشت تا شما بوسیله آن بتوانید کامپیوتر های دوستانتان را بطور مستقیم عیب یابی کنید و یا به آن ها آموزش دهید و همچنین قادر به چت کردن با آن ها خواهید بود. این برنامه باید در هر دو کامپیوتر که می خواهند با هم شبکه شوند نصب باشد.

این برنامه ابزاری قدرتمند. کامل برای هر موقعیتی مانند پشتیبانی از راه دور، مدیریت از راه دور، آموزش و فروش و ... است شما همچنین بوسیله این برنامه قادر به جابه جایی انواع دیتا و اطلاعات بین کامپیوتر های شبکه می باشید و از دیگر قابلیت های این برنامه اتصال ایمن و قدرتمند است تا برای هیچکس مشکلی بوجود نیاورد. سایت دانلود رایگان این نرم افزار را که با اکثر سیستم عامل ها سازگار بوده و شما میتوانید آن را بر روی انواع ویندوز ها نصب نمایید و از استفاده از آن لذت ببرید را به اشتراک عموم گذاشته است.

 

نرم افزار کنترل از راه دور کامپیوتر - TeamViewer 7.0.14563 Enterprise

fardinweb بازدید : 87 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

DragonDisk رايگان ابزار مديريت فايل براي دسترسي به Google ابر ذخيره سازي، S3 آمازون و آمازون S3 API سازگار با ابر خدمات ذخيره سازي است. اکسپلورر ويندوز مانند رابط کاربر گرافيکي فراهم مي کند دسترسي به توابع مانند پشتيبان گيري، سازمان داده ها، و به اشتراک گذاري است. DragonDisk نرم افزار رايگان است و با اين نسخهها کار بر روي ويندوز، مک OS X و انواع توزيعهاي لينوکس است. خط فرمان ابزار همگام سازي براي هر سه سيستم عامل در دسترس است، بيش از حد. برخي از ويژگي هاي پيشرفته از DragonDisk عبارتند از:

 

  • برش، کپي، چسباندن و کشيدن و رها کردن
  • کپي يا انتقال فايل ها بين حساب S3 آمازون
  • پشتيباني از پروکسي
  • صف هاي شغلي
  • همگام سازي پوشه ها
  • رمزگذاري اعتبار S3 آمازون
  • فايل هاي کنترل يکپارچگي
  • ويرايشگر ابرداده (سفارشي هدر HTTP)
  • فيلترها نام فايل
  • فشرده سازي سمت مشتري و پشتيباني از رمزنگاري

جهت دانلود به ادامه مطلب برويد .......

fardinweb بازدید : 236 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

هسته FTP توسط -- آزاد نرم افزار ویندوز می باشد که شامل ویژگی های سرویس گیرنده FTP نیاز دارید. ویژگی های مانند SFTP (SSH) SSL ، TLS ، IDN ، یکپارچه سازی مرورگر ، انتقال سایت به سایت ، انتقال رزومه FTP ، پشتیبانی از کشیدن و رها کردن ، فایل در حال مشاهده و ویرایش ، پشتیبانی دیوار آتش ، فرمان های سفارشی ، FTP تجزیه آدرس ، انتقال خط فرمان ، فیلترهای و خیلی ، خیلی بیشتر!

 این آزاد ، امن کلاینت FTP به شما می دهد ، سریع ، آسان ، قابل اعتماد راه برای به روز رسانی و نگهداری وب سایت خود را از طریق FTP. این سرویس همچنین یک روش امن (از طریق SSL ، TLS و یا SFTP به ارسال و دریافت فایل از و به سرورهای FTP.

 هیچ آگهی پنجره ، تبلیغات یا جاسوسافزار و شما خواسته هرگز به یادآوری و یا ثبت نام وجود دارد.

 با هسته FTP طرفدار ، هم اکنون شما می توانید :

رمزگذاری فایل ها و سرگشایی به سرور با استفاده از آخرین روشهای رمزنگاری.

 نقل و انتقالات برنامه ftp (بي‌ مراقبت‌ ) و بدون خدمات اضافی

 آی بی ام پشتیبانی از تبادل اطلاعات با خط فرمان به روز رسانی ها.

 ایمیل اطلاع رسانی ، اجرای برنامه های خارجی ، & پینگ / TraceRoute گنجانده شده است.

 ریز عکسها به نمایش تصاویری از دایرکتوری ها از راه دور (در 4 اندازه های مختلف).

 پستی پشتیبانی -- فشرده سازی ، رمز عبور محافظت ، پشتیبان گیری و به FTP امن.

جهت دانلود به ادامه مطلب برويد

fardinweb بازدید : 68 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزاری کاربردی برای مدیریت سیستم های چند مانیتوری میباشد. امروزه اکثر طراحان کامپیوتری نیاز به مانیتور های چندگانه دارند و نمی توانند تمامی حرکات خود را در یک صفحه نمایش مشاهده کنند. توسط این نرم افزار به راحتی میتوانید ۲ ، ۳ و یا حتی تعدادی بیشتر از مانیتور های خود را به صورت تصویر در تصویر و ۱ مانیتوری در بیاورید.
این نرم افزار در قسمت پایین هر مانیتور یک Taskbar برای کار شما اضافه میکند به صورتی که شما احساس کنید هر مانیتور یک صفحه جداگانه است و دیگر حس جدا بودن تصاویر به شما دست نخواهد داد. همچنین قابلیت هایی نظیر شبکه کردن تصاویر در تمامی مانیتورها میتواند تصویری بزرگ و در عین حال بسیار با کیفیت را تحویل شما دهد. یکی دیگر از امکانات جالب این نرم افزار همخوانی با Flickr برای دریافت تصاویر متناسب با مانیتورهای شماست.در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود را مشاهده نمایید.

fardinweb بازدید : 132 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)
دانلود رايگان برنامه ساخت فیلم آموزشی ScreenSteps Pro 2.9.6.3

ScreenSteps Pro 2.9.6.3 یکی از قدرتمندترین نرم افزارها در زمینه ساخت آموزشهای تصویریست. این نرم افزار در کنار توانایی تصویر برداری مرحله ای از دسکتاپ و ثبت تمامی حرکات کاربر توانایی تبدیل آنها به فرمتهای آموزشی مطرحی چون PDF, HTML, Blog or ScreenSteps Live است.استفاده از تنظیمات پیشرفته تصویر برداری این نرم افزار را در بین دیگر نرم افزارها به رتبه بالاتری سوق داده است.افرادی که در زمینه کاری خود به نرم افزار ساخت و تولید آموزش نیاز دارند بهتر است هرچه زودتر این نرم افزار را تست نمایند.از دیگر ویژه گیهای چشم گیر این نرم افزار همخوانی با هر دو سیستم عامل مشهور ویندوز و مک (Windows & Mac) است.

لينك دانلود در ادامه مطلب

fardinweb بازدید : 84 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Baidu PC Faster 4.0.7.68815  نرم افزاری قدرتمند جهت بهینه سازی و افزایش راندمان سیستم و حل مشکلات رجیستری و رفع خطاهای ویندوز می باشد که از 8 بخش اصلی تشکیل شده است، Health Check این قسمت از نرم افزار مختص نمایش اطلاعات و راندمان کامپیوتر شما است که به سه درجه خوب، بد، عالی درجه بندی میشود و شما تنها با یک کلیک می توانید راندمات کامپیوترتان را افزایش دهید. Win Update بررسی آپدیت های ویندوز و قطع دسترسی نرم افزارهای مخرب و ورد هکرها در این بخش صورت می پذیرد. Cleaner بخش مهم نرم افزار برای پاک کردن فایل های آسیب دیده و بیهوده و تمیز کردن رجیستری و کش مروگرهای مختلف و فایلهایی که از طریق اینترنت در کامپیوتر شما به صورت کوکی ذخیره شده است. SpeedUp بخش مربوط به مانتیورینگ استارت آپ ویندوز شما میباشد. Virus Scan اسکن کامپیوتر شما با موتور ابری آنتی ویروس Baidu میباشد. ToolBox جعبه ابزار نرم افزار جعت تسریع دسترسی به بخش های مختلف و دارای امکاناتی بی شمار میباشد. PC APP Store خاصیت جدید و متمایز از سایر نرم افزارهای بهینه ساز که در این بخش شما به دانلود نرم افزارهای کاربردی که از سوی این نرم افزار معرفی شده به صورت رایگان می پردازید. Game Faster این قسمت برای افزایش کارایی کامپیوتر در هنگامی که شما با کامپیوتر بازی میکنید تعبیه شده است .

درباره ما
بهترین ها را از ما بخواهید.. بزرگ ترین پایگاه دانلود/فردین وب در راستای پیشرفت کشور از لحاظ طراحی و نرم افزار های بروز دنیا تلاش میکند تا بتواند بهترین ها را به هموطنان عزیز عرضه کند. با تشکر مدیریت فردین وب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 247
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 535
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 238
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 300
  • بازدید ماه : 9,327
  • بازدید سال : 54,788
  • بازدید کلی : 296,473