loading...
پایگاه دانلود فردین وب
fardinweb بازدید : 137 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

GO Launcher EX Prime نرم افزار جالب برای کسانی که از محیط سیستم آندروید خود خسته شده اند و به دنبال ایجاد تنوع هستند. . شما  با فشار دادن دکمه ی Home‌  وارد خانه جدید خود خواهید شد و از ویژگی های مهم این برنامه می توان آهنگ تم اختصاصی (ببه سلیقه شخصی)، کار کردن سریع و آسان، نوار وظیفه قوی، پشتیبانی کامل از  widgets ها و... نام برد .در اين بسته چند Theme زیبا  به صورت پيش فرض قرار داردو شما در صورت تمایل می توانید تم هاي بيشتري را دانلود كنيد و نصب نمایید.

  پیش نیاز : اندروید 2.0 و بالاتر

fardinweb بازدید : 565 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)
Tango Video Calls 3.7.90488 تماس صوتی و تصویری رایگان در اندروید

Tango Video Calls 3.7.90488  به شما این اجازه را می دهد تا از طریق آن به صورت کاملاً رایگان با دوستان خود تماس های تلفنی صوتی و تصویری رایگان داشته باشید و این عمل را می توانید با تمامی کسانی که تانگو را بر روی کامپیوتر، تلفن همراه و یا تبلت خود نصب کرده اند انجام دهید. شما با تانگو می توانید تماس صوتی رایگان برقرار کنید و در صورت لزوم آن را به راحتی به یک تماس تصویری مبدل کنید.


امکانات Tango Video Calls :

  • امکان تماس صوتی ، ویدئویی،متنی با پشتیبانی از 3G, 4G, و Wi-Fi
  • امکان استفاده از تماسهای ویدئویی و صوتی و متنی بین کاربران این برنامه در Android, iOS, Windows Phone, و PC
  • ارسال و دریافت پیام های تصویری در صورت عدم ارتباط با دوستانتان
  • اضافه کردن انیمیشن ها سرگرم کننده به تماس های تصویری شما
  • صرفه جویی در هزینه تماس های بین المللی رایگان بین اعضای دیگر تانگو
  • نمایش خودکار دوستان شما که از تانگو استفاده می کنند
fardinweb بازدید : 472 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)
دانلود GameKiller 3.01 ابزار فوق العاده هک و تقلب در بازی های اندروید + آموزش کاملا تصویری

GameKiller از بهترین و برترین ابزارهای تقلب و مود در بازی های اندروید است . شاید تا به امروز فکر می کردید که فقط از طریق نسخه های مود بازی ها ، قابلیت تقلب در بازی و به دست آوردن سکه بی نهایت را دارید اما حالا باید بگوییم برای تعداد زیادی از بازی ها و یا حتی بتوان گفت برای تمام بازی ها تقریبا نیازی به نسخه های مود شده نیست و شما توسط نسخه های معمولی بازی ها و ابزار و نرم افزار فوق العاده GameKiller قادر خواهید بود مقادیر مورد نیاز سکه و پول و … در بازی ها را به دست آورید و دیگر نیازی به دانلود نسخه های مود شده بازی ها را ندارید.

برای این کار ابتدا نیاز هست که گوشی اندرویدی شما روت باشد چرا که GameKiller برای تغییرات در بازی ها نیازمند به دسترسی روت است . حال آخرین نسخه از نرم افزار GameKiller را از ادامه مطلب همین پست از سایت Apktops دانلود و بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید . سپس مطابق آموزش بسیار روان و صریح و ساده ادامه مطلب پیش بروید .

fardinweb بازدید : 88 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)
دانلود AccuWeather Platinum 3.3.0.12 نسخه فول بهترین نرم افزار هواشناسی اندروید

در این پست قصد معرفی نسخه Platinum از این نرم افزار که کامل ترین و حرفه ای ترین نرم افزار پیش بینی وضعیت آب و هوا و هواشناسی آندروید است را داریم .  AccuWeather Platinum یکی از شناخته شده ترین و دقیق ترین سرورهای دنیا برای پیش بینی وضعیت آب و هوای مناطق مختلف دنیاست . از قابلیت های جالب این نرم افزار که به معرفی آن پرداختیم این هست که AccuWeather Platinum از کشور ایران و تقریبا تمام شهرها و شهرستان های کوچک ایران هم پیشتیبانی می کند و قادر است وضعیت آب و هوایی منطقه سکونت شما را در اختیارتان قرار دهد .

fardinweb بازدید : 645 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

باد صبا  تقویم اسلامی و فارسی به منظور فرا رسیدن سال 1393 هجری خورشیدی برای گوشی ها و تبلت های اندروید می باشد که دارای امکانات بسیار جالب و جذابی است . این نرم افزار توسط موسسه ی موج همراه به صورت کاملا" رایگان عرضه و در اختیار عزیزان قرار داده شده است . این تقویم اسلامی دارای ویجتی اختصاصی برای نمازگزاران است که اذان را با صدای دلنشینی پخش می کند. تقویم باد صبا  3 تقویم شمسی ، قمری و میلادی را به طور همزمان و بدون محدودیت زمانی در اختیار شما قرار می دهد .

fardinweb بازدید : 591 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

Next Launcher 3D  اگر به دنبال زیبا کردن ظاهر گوشی اندروید خود  بوده اید، حتما نام GO Launcher EX را قبلا شنیده اید. این لانچر کاملا" رایگان است.به تازگی GO Launcher Dev Team یک لانچر گران قیمت با نام Next Launcher 3D  به کاربران این سیستم عامل عرضه کرده است.از ویژگی های مهم این لانچر سه بعدی بودن آن است. افکت های خیره کننده آن در اولین برخورد هر کاربری را شیفته خود می کند. پیوستگی سه بعدی قسمت های مختلف آن شگفت آور است! البته این لانچر به دلیل تازه شروع به کار کردن کمبودهایی دارد که قطعا به زودی در نسخه های بعدی برطرف می شود.

fardinweb بازدید : 626 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)
دانلود Tomi File Manager 1.4.0 - فایل منیجر قدرتمند اندروید

Tomi File Manager 1.4.0 اپلیکیشنی قدرتمند برای مدیریت فایلهای شخصی در دستگاه های اندرویدی است. تاکید این برنامه بر سرعت و سهولت استفاده بوده است، بنابرین براحتی خواهید توانست فایلها را جستجو و مشاهده نموده و با چند تپ ساده عملیات مختلفی را انجام دهید. از قابلیتهای جالب این برنامه میتوان به دسته بندی فایلها بر اساس نوع آنها اشاره کرد که انجام اعمال مختلف را بسیار آسان تر میکند. 

fardinweb بازدید : 92 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

کثر طرفداران و کاربران برنامه های چت با بر نامه محبوب Whatsapp آشنا هستند، مسنجری بی نظیر و فوق العاده محبوب مي باشد. اکنون ما در این پست WhatsApp+ (Plus)  نسخه کرک و پچ شده این اپلیکیشن را برای شما کاربران گرامی تهیه کرده ایم. اما تفاوت نسخه پلاس با اصلی چیست؟ باید گفت که در نسخه پلاس محدودیتها رفع شده و قابلیتهای شخصی سازی به آن افزوده شده است.کاربران عزیز توجه کنید که برای استفاده از این نسخه، باید نسخه اصلی ابتدا حذف و سپس نسخه پلاس نصب شود.

درباره ما
بهترین ها را از ما بخواهید.. بزرگ ترین پایگاه دانلود/فردین وب در راستای پیشرفت کشور از لحاظ طراحی و نرم افزار های بروز دنیا تلاش میکند تا بتواند بهترین ها را به هموطنان عزیز عرضه کند. با تشکر مدیریت فردین وب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 247
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 535
  • آی پی امروز : 164
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 232
  • باردید دیروز : 177
  • گوگل امروز : 14
  • گوگل دیروز : 37
  • بازدید هفته : 232
  • بازدید ماه : 9,259
  • بازدید سال : 54,720
  • بازدید کلی : 296,405