loading...
پایگاه دانلود فردین وب
fardinweb بازدید : 104 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Spy Emergency 11.0.705.0

  نام نرم افزاری می باشد که به منظور نابودی برنامه های جاسوسی به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده است. این نرم افزار با حفاظت از سیستم و تحت مراقبت قرار دادن فایل ها به صورت مداوم به کاربران کمک می کند تا دچار برنامه های جاسوسی و ویروس ها نشوند. همچنین این نرم افزار علاوه بر نابودی برنامه های جاسوسی از ورود دیگر برنامه های مخرب همانند ویروس های تبلیغاتی ، کرم های اینترنتی ، برنامه های دزدی هویت و ... نیز به سیستم جلوگیری می نماید. همچنین این برنامه ابزاری برای تجزیه و تحلیل آنی و محافظت از مموری کامپیوتر شما و دارای پشتیبانی برای مرورگر اینترنت اکسپلورر، موزیلا فایرفاکس، اپرا و … می باشد.

fardinweb بازدید : 79 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)
دانلود آنتی ویروس بیت دیفندر 2013 - Bitdefender Antivirus Plus - Internet Security - Total Security

نرم افزار های امنیتی همه روزه در حال افزایش هستند که دلیل آن نیز افزایش بد افزار هایی است که به صورت شدیدی در حال افزایش میباشد. یکی از شرکت های تولید کننده ی نرم افزار های امنیتی Bitdefender می باشد؛ این شرکت پکی قدرتمند از نرم افزار های خود را برای کاربران ساخته و منتشر کرده است که در این پک، نرم افزار های Bitdefender Total Security, Bitdefender Internet Security, Bitdefender Antivirus Plus می باشند که امروز در وب سایت دانلود رایگان آخرین نسخه ی آن که برای سال 2013 منتشر شده است را برای دانلود شما عزیزان مهیا نموده ایم.

نرم افزار های این شرکت از محبوبیت جهانی برخوردارند و حتی امنیت آن از دیگر شرکت های تولید کننده ی نرم افزار های امنیتی همچون Kaspersky, Avast, ESET نیز بیشتر می باشد که نشان از قدرتمندی نرم افزار های ارایه شده توسط این شرکت دارد. با در اختیار داشتن نرم افزار های این شرکت دیگر نیازی به نگرانی در رابطه با ویروس ها، تروجان ها، هکرها و سایر تهدیدات رایانه وجود ندارد و می توانید با خیالی راحت در اینترنت به گشت و گذار پرداخته و فایل ها و اطلاعات را تبادل نمایید. در معرفی کوتاهی از نرم افزار های این شرکت نرم افزار Bitdefender Antivirus Plus را می توان آنتی ویروس اصلی این شرکت دانست که به طور کامل شما در مقابل تهدیدات رایانه محافظت می کند، نرم افزار Bitdefender Internet Security نیز به صورت اختصاصی برای امنیت در دنیای اینترنت ساخته شده و تهدیدات آنلاین را به طور کامل از بین خواهد برد و امکانات دیگری همچون ضد اسپم ها، کنترل والدین و ... را نیز فراهم میسازد که باعث جذب کاربران به این نرم افزار شده است. آخرین و کاملترین نرم افزار در این پک امنیتی نیز Bitdefender Total Security می باشد که برترین نرم افزار ارایه شده از طرف شرکت Bitdefender می باشد و برای شما به عنوان آنتی ویروس، امنیت اینترنتی، آنتی روت کیت و ...  عمل می کند و امنیت کاملی را در هر زمینه برای رایانه ی شما به ارمغان می آورد.

fardinweb بازدید : 601 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)
دانلود آنتی ویروس نود 32 - ESET NOD32 Antivirus - Smart Security 6.0.308.0 Final

NOD32 محصولی از شرکت بزرگ ESET که امروز دیگر به نرم افزاری آشنا در زمینه ی امنیت رایانه تبدیل شده است و اکثر کاربران آن را می شناسند. این شرکت با ارایه ی ابزار های مختلف امنیتی هم اینک به یکی از بزرگترین شرکت های جهان تبدیل شده است؛ پر استفاده ترین نرم افزار امنیتی ارایه شده توسط این شرکت ESET NOD32 Antivirus و ESET Smart Security می باشد که امروز در وب سایت دانلود رایگان با معرفی نسل پنجم از این نرم افزار ها در خدمت شما عزیزان هستیم. این نرم افزار ها رایانه شما در حین انجام فرآیند هایی از قبیل گشت و گذار در وب یا شبکه، دانلود فایل، بازی کردن و یا انتقال اطلاعات با بالاترین سطح امنیتی مورد حفاظت قرار می دهند. در لیست نرم افزار های امنیتی از لحاظ رابط کاربری مناسب، حداکثر امنیت و امکانات NOD32 بهترین مقام را نسبت به نرم افزار های مشابه به خود اختصاص داده است و هم اینک میلیون ها کاربر در جهان دارد.

نرم افزار های این شرکت با لایه های متعدد از تشخیص و شناسایی بد افزار ها و ابر فن آوری منحصر به فرد خود امکان مقابله با تمام حملات احتمالی را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. در ادامه ی همین مطلب به معرفی آخرین نسخه ی ESET NOD32 Antivirus که آنتی ویروس اصلی ESET می باشد و آخرین نسخه ی ESET Smart Security که تهدیدهای امنیتی اینترنت را به طور کامل خنثی می کند در خدمت شما عزیزان خواهیم بود و شما می توانید آخرین ویرایش هر یک از این نرم افزار ها را دریافت و از امنیت کامل در رایانه ی خود لذت ببرید. با نصب پک نرم افزار های امنیتی ESET شما می توانید خود را در مقابل تمام تهدیدات همچون ویروس ها، جاسوس افزارها، تروجان ها، روت کیت ها و سایر بد افزار ها ایمن کنید. هر دوی این نرم افزار ها امکان آپدیت و به روز رسانی نرم افزار و بانک اطلاعاتی نرم افزار را دارا هستند و از این رو شما در مقابل جدیدترین تهدیدات نیز ایمن خواهید بود.

fardinweb بازدید : 476 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

نسخه جدید آنتی ویروس مایکروسافت، Microsoft Security Essentials 4.2.2 منتشر شد!

 

آنتی ویروس رایگان مایکروسافت این روزها حرف های زیادی برای گفتن دارد. و در لیست هایی که برای معرفی بهترین آنتی ویروس ها از طرف سایت های مختلف ارائه می شود، جایی برای خود دست و پا کرده است.

 

نرم افزار Microsoft Security Essentials ، به طور رایگان از طرف مایکروسافت ارائه شده و بر روی کلیه نسخه های ویندوز قابل نصب میباشد.

 

از نکات جالبی که در این آنتی ویروس به چشم میخورد، محیط ساده و کاربرد آسان آن می باشد. آپدیت های رایگان و بی دردسر نیز برای کاربران ایرانی که همیشه مشکل آپدیت کردن آنتی ویروس خود را دارند بسیار مفید است.

 

آنتی ویروس Microsoft Security Essentials با توجه به اینکه تولید کمپانی مایکروسافت است، به طور کامل با ویندوز سازگاری دارد و به هیچ عنوان باعث کندی سرعت ویندوز نمیشود.

مهم ترین ویژگی های نسخه جدید Microsoft Security Essentials :

- سازگاری کامل با همه نسخه های ویندوز

- محیط ساده و کاربرد آسان

- ایجاد امنیت بالا برای کامپیوتر شما در برابر انواع ویروس ها

- محافظت در برابر انواع بدافزارها، برنامه های جاسوسی، تروجان، و ...

- آپدیت روزانه و بی دردسر

- نسخه رایگان (که باعث میشود دیگر نگران از کار افتادن آنتی ویروس خود نباشید)

- نصب راحت و بدون نیاز به سریال، کرک، یا Key

- استقرار در حافظه سیستم و کنترل تمام فایل ها در هنگام دسترسی به آنها

- امکان پاکسازی فایل های آلوده بدون آسیب رسیدن به خود فایل

جدیدترین نسخه از آنتی ویروس مایکروسافت، یعنی Microsoft Security Essentials 4.2.2 را دانلود کنید:

درباره ما
بهترین ها را از ما بخواهید.. بزرگ ترین پایگاه دانلود/فردین وب در راستای پیشرفت کشور از لحاظ طراحی و نرم افزار های بروز دنیا تلاش میکند تا بتواند بهترین ها را به هموطنان عزیز عرضه کند. با تشکر مدیریت فردین وب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 247
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 535
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 238
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 284
  • بازدید ماه : 9,311
  • بازدید سال : 54,772
  • بازدید کلی : 296,457