loading...
پایگاه دانلود فردین وب
fardinweb بازدید : 279 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

نسخه جدید از UC Browser ، مرورگری قدرتمند و فوق العاده که امکان وبگردی پر سرعت را با بسیاری قابلیت ها در اختیار شما قرار میدهد .
 
UC Browser امکانات و ویژگی های زیادی را در خود جای داده است که میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
 
- پشتیبانی از زبان فارسی
- مدیریت دانلود
- امکان جستجوی مستقیم در موتورهای جستجو
-  دارای کلید های میانبر
- دارا بودن دو حالت کار با موس و کیبورد
- امکان یه اشتراک گذاری صفحات با SMS
- سرعت بالای بارگذاری صفحات
- دانلود آفلاین
- نمایش انیمیشن و تصاویر متحرک
- ذخیره بوک مارک به صورت آنلاین و قابل بازیابى مجدد
- و قابلیت های زیاد دیگر مانند ذخیره صفحات و …

جهت دانلود  به ادامه مطلب برويد

fardinweb بازدید : 622 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)
دانلود جديدترين ورژن مرورگر فاير فاكسmozilla-firefox

 این مرورگر به صورت کامل از HTML5 پشتیبانی می‌کند. نسخه جدید فایرفاکس برای مدیریت ساده‌ تر تب ها و پنجره ها ارتقا فوق العاده ای داشته است و اکنون در این نسخه شما ابزار های مختلفی را برای استفاده ساده‌تر و مؤثرتر از مرورگر در طول وبگردی خواهید داشت. ‏ ارایه صفحات پر بازدید توسط کاربران ، هنگام باز کردن تب جدید و دسترسی به صفحات تاریخچه ، بوکمارک و تنظیمات به صورت HomePage از ویژگی های جدید این نرم افزار می باشد. همچنین نسخه جدید این نرم افزار از قابلیت سرچ گوگل با پشتیبانی از HTTPS، پشتیبانی از اجرای تمام صفحه در سیستم های مک Mac OS X Lion، قابلیت بارگذاری پلاگین ها تنها با یک کلیک و "نوار خارق العاده" جهت تکمیل آدرس سایت ها برخوردار است. بخش بررسی هویت سایت جهت جلوگیری از اتصال های SSL نیز در نسخه جدید بهبود یافته است. به مرور زمان بسیاری از نواقص و اشکالاتی که در قسمتهای فنی این مرورگر وجود داشت بر طرف گشته و همچنین قابلیت های بسیار زیاد دیگری از جمله سریعتر شدن لود صفحات ، افزایش سرعت باز کردن عکس ها ، ایجاد تغییرات متعدد در جاوا اسکریپت ها ، افزایش امنیت و... در آن به چشم می خورد.

fardinweb بازدید : 552 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

مرورگر آوانت یک برنامه مستقل طراحی شده برای گسترش ویژگی های ارائه شده توسط اینترنت اکسپلورر است. این می افزاید: یک دسته از ویژگی های و ویژگی های اینترنت اکسپلورر و کاربر پسند رابط خود به ارمغان می آورد سطح جدیدی از شفافیت و کارایی به تجربه مرور خود را، و ارتقاء مکرر به طور پیوسته بهبود قابلیت اطمینان آن است.

مرورگر آوانت نرم افزار رایگان است. درست است. 100٪ رایگان! بدون هزینه به شما تا به حال. بدون محدودیت. بدون ابزارهای تبلیغاتی مزاحم. بدون نرم افزارهای جاسوسی. شما می توانید اهدا اگر شما می خواهید، اما آن را قطعا لازم نیست. ویژگی های آوانت عبارتند از:

.مشخصات ذخیره سازی آنلاین
. AutoFills
. حرکات موس
. فلش انیمیشن فیلتر
. ساخته شده در AD / پاپ آپ بلاکر
. ساخته شده در RSS / ATOM خوان.
. توابع ماوس اضافی
. مرور چند پنجره
. حالت تمام صفحه واقعی و جایگزین حالت رومیزی کامل
. ساخته شده در موتور جست و جو
. سازگاری کامل اینترنت اکسپلورر
. کنترل حریم خصوصی شما
. بازیابی ایمن
. پوسته
. پشتیبانی از 41 زبان

جهت دانلود به ادامه مطلب برويد.....

fardinweb بازدید : 544 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

وب سایت همه چیز در مورد نوآوری، فایرفاکس و مجموعه سرعت با ده ها تن از ویژگی های جدید به ارائه تجربه مرور وب سایت سریع تر، امن تر و قابل تنظیم برای همه است.

تجربه کاربر. پیشرفت به فایرفاکس ارائه تجربه مرور به بهترین شکل ممکن بر روی وب. جدید فایرفاکس هوشمند نوار محل، محبت به عنوان شناخته شده "نوار عالی، یاد می گیرد:" به عنوان مردم از آن استفاده کنید، تطبیق به تنظیمات کاربر و ارائه بهتر مسابقات اتصالات در طول زمان.

عملکرد فایرفاکس در بالای پلت فرم جدید قدرتمند مارمولک خانگی ساخته شده است، و در نتیجه محصول امن تر، ساده تر برای استفاده و بیشتر شخصی است.

امنیت فایرفاکس می آفریند نوار برای امنیت است. تروجان جدید و حفاظت از فیشینگ کمک می کند تا محافظت از ویروس ها، کرم ها، تروجان ها و جاسوس افزارها به امن نگه داشتن مردم بر روی وب است.

سفارشی. هر کس با استفاده از وب متفاوت، فایرفاکس و اجازه می دهد تا کاربران سفارشی مرورگر خود را با بیش از 5،000 افزودنی فایرفاکس.

جهت دانلود به ادامه مطلب برويد.....

fardinweb بازدید : 88 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود مرورگرهای گوگل با نام کروم و کرومیوم

 

کرومیوم :

کرومیوم اولین بار توسط گوگل به عنوان یک مرورگر متن باز معرفی شد اما این پروژه هم اینک توسط برنامه نویسان مختلف ارتقاع پیدا میکند و هر کمپانی تغییرات و سیاست های مربوط به خود را در قالب پروژه ای جداگانه در آن اعمال و روانه بازار میکند که از جمله این مرورگرها مرورگر گوگل کروم و یا کومودو دراگون می باشد بنابراین همیشه نسخه های کرومیوم بروزتر از نسخه های دیگر می باشد و جدیدترین تغییرات در آن اعمال می شود .

هدف کلی در این پروژه بالاترین سرعت و ثبات و پایداری و حفظ حریم شخصی کاربر در یک مرورگر پیشرفته است .

 گوگل کروم :

کروم اولین بار در سال 2008 توسط گوگل بر پایه کرومیوم عرضه شد و تا به امروز به عنوان بهترین ویرایش از تغییرات انجام شده در کرومیوم مورد استفاده قرار می گیرد .

 برخی از ویژگی ها :

- طراحی به صورت چند پردازشی مطابق با طراحی CPU های جدید

- پایداری بالا

- وارد کردن اطلاعات شما از مرورگر پیش فرض به داخل خودش

- استفاده از یک موتور رندر جدید

- داشتن پردازش جدا برای هر تب

 

 

درباره ما
بهترین ها را از ما بخواهید.. بزرگ ترین پایگاه دانلود/فردین وب در راستای پیشرفت کشور از لحاظ طراحی و نرم افزار های بروز دنیا تلاش میکند تا بتواند بهترین ها را به هموطنان عزیز عرضه کند. با تشکر مدیریت فردین وب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 247
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 535
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 238
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 330
  • بازدید ماه : 9,357
  • بازدید سال : 54,818
  • بازدید کلی : 296,503