loading...
پایگاه دانلود فردین وب
fardinweb بازدید : 334 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)
نرم افزار رایت نرو 12 - Nero Burning ROM Express 12.0.28001 - Nero Lite - Nero Micro 12.0.02900

نرم افزار Nero 12 که چندی پیش نسخه کامل آن ارائه شده بود و دانلود رایگان آن را برای عموم به اشتراک گذاشت مجموعه از نرم افزار ها و ابزار های مالتی مدیا و رایت است. این مجموعه عظیم و خارق العاده ابتدا از دو برنامه Nero Burning ROM و Nero Express تشکیل شده بود که پس از مدت ها مکمل های دیگری به آن ها اضافه شدند. سایت دانلود رایگان به منظور سهولت کاربران این دو نرم افزار را بصورت جداگانه برای شما به اشتراک گذاشته است. شما به کمک این نرم افزار میتوانید دیسک های سی دی و دی وی دی و بلوری رایت کرده و یا دیسک های قفل دار و محافظت شده ایجاد کنید. دو برنامه Nero Burning ROM و Nero Express تشکیل شده از تمامی ابزارهای رایت است که میتواند بدون شک نظر شما را بخود جلب کند. لازم به ذکر است که این مجموعه بصورت نصبی و همچنین قابل حمل Portable بوده و شما بدون نصب میتوانید آن ها در فلش یا حافظه ها حمل کنید. همچنین با استفاده از تکنولوژی SecurDisc میتوانید از داده های خود محافظت کنید و میزان دسترسی آنها را مشخص کنید.

fardinweb بازدید : 82 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

DVDFab Passkey 8.0.9.2 Final نرم افزاری که بر پایه سیستم عامل ویندوز ساخته شده و مانند یک درایور نصب میشود که به وسیله آن میتوانید تقریبا تمامی قفل های نرم افزاری را از روی دیسک های محافظت شده بردارید و انواع قفل هایی که جهت جلوگیری از کپی برداری میباشد را بشکنید.
این برنامه همچنین به شما امکان میدهد که فیلم های دی وی دی را نیز بدون هیچگونه محدودیتی به راحتی تماشا نمایید. این نرم افزار همچنین با اتصال به سرور خود از طریق اینترنت میتواند کد ها و اسکریپت های جدید جهت شکستن قفل های جدید را از سرور اصلی دانلود کرده و دیتابیس خود را آپدیت نمایید.

 

ویژگی های نرم افزار DVDFab Passkey :

  • تعدادی از تغییرات جهت بهبود در روند کاری نرم افزار
  • برطرف شدن مشکل رمزگشایی در دیسک های Blu-ray
  • حذف تمامی بخش های امنیتی از DVD , دسیک های Blu-ray
  • امکان کارکردن با نرم افزار های دیگر مانند : ImgBurn , PowerDVD , CloneDVD ,...
  • امکان تماشای DVD , Blu-ray بدون هیچ محدویتی
  • امکان رمزگشای انواع DVD , Blu-ray ها
  • و....
fardinweb بازدید : 91 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)
دانلود رایگان جدیدترین ورژن واتس آپ free download whatsapp

 

نرم افزار  چت موبایل WhatsApp Messenger .این نرم افزار دارای امکانات گسترده از جمله ساخت چت روم و ایجاد چت گروهی و لیست علاقه مندان می باشد.
کاربران با استفاده از این برنامه می تونن به سادگی با هم چت کنن، البته در صورتی که هر دو طرف این برنامه رو داشته باشن.
حالا فرق این برنامه با برنامه های چت دیگه چیه ؟
اینه که علاوه بر سادگی و روان بودن ، شما بر خلاف بسیاری از برنامه های دیگه احتیاجی به کلاینت خاصی ندارید. فقط شماره تلفنتون و اگر خاستید اسمتون رو می نویسید و شروع به چت می کنید.
در ضمن این برنامه به صورت دائم روی گوشی شما به صورت مخفی فعال هست و نیاز به کانکشن دائم داره.

لينك دانلود در ادامه مطلب


fardinweb بازدید : 88 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)
دانلود رایگان یاهو مسنجر - یاهو چت-Yahoo! Messenger 11.5.0.228

گه داشتن دوستان در نوک انگشتان خود را با آیدی جدید! پیغام : .راه آسانتر برای اقامت تا تاریخ - مشاهده به روز رسانی ها بیشتر از طرف دوستان خود را در لیست مسنجر جزئیات
 .نمایش وضعیت خاموش کنید - به راحتی لینک و شکلک برای پیامها وضعیت خود را اضافه کنید
 .با هم فیلم سازمان دیده بان - ویدئو از سایت های محبوب و تماشای آنها را با دوستان در سمت راست پنجره چت

 از دیگر امکانات عبارتند از :

1. پیام فوری با یک دوست ، و یا کنفرانس در یک دسته

2. ارسال پیام های متنی (پیام کوتاه) به تلفن های همراه دوستان

3. عضویت اتاق چت برای ملاقات دوستان جدید در حالی که مورد علاقه خود می توانید از موضوعات مورد بحث

4. کامپیوتر آزاد را به کامپیوتر و تماس های کامپیوتر به تلفن برای تماس های تا به عنوان کم 1 ¢ دقیقه (به علاوه پاسخگوی تلفنی رایگان!)

5. استفاده از دستگاه پخش ساخته شده در رسانه ها به وب سایت سازمان دیده بان فیلم ها و عکس های نمایش با دوستان

6. نمایش سبک خود را با شکلک ، آواتار ، audibles و IMVironments

7. تقسیم و ایمن با اسکن خودکار فایل برای کاربران از آنتی ویروس نورتون یا در اینترنت امنیت

 

جهت دانلود Yahoo! Messenger 11.5.0.228 به ادامه مطلب مراجعه نمائید.

fardinweb بازدید : 510 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)
دانلود رايگان مسنجر آواكس براي موبايل و كامپيوتر-AVACS LIVE CHAT 2.2.1

آواکس برنامه چت زنده که گروه تجاریش ازسال2004-2005شروع به طراحی این برنامه می کنه ودرسال2006برنامه آواکس رو برای گوشی های با سیستم عامل جاوا عرضه میکنه که البته تاامسال که2013برای سیستم عامل اندرویدوبرای کامپیوتر(بابرنامه ی جاوا رانریا ازطریق سرورهای مختلف)هم وجود داره.که البته همه کاربران ایرانی آواکس ازسال2008وباگسترشGPRSتوسط شرکت ایرانسل وارداین یرنامه شدن وآیدی های زیر2008یاخریده شده یا حک شده است.

جهت دانلود به ادامه مطلب برويد

fardinweb بازدید : 73 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

سلام

این برنامه جدیدترین و بروز ترین ورزن نیم باز هست

مسنجر نیم باز یکی از قدرتمندترین مسنجرهای دنیای اینترنت به شمار میره که امکانات کامل و زیادی داره

nimbuzz2.5.2

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

fardinweb بازدید : 130 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Line یکی از جالب ترین و محبوب ترین مسنجرهای آندروید بوده است که به تازگی نسخه ویندوز آن در دسترس کاربران قرارگرفته است.لاین به شما این امکان را می دهد به صورت رایگان و نامحدود تماس صوتی و تصویری برقرار کنید و به فرستادن پیامک در ۲۴ ساعت شبانه روز بپردازید. در این برنامه رایگان هیچ گونه محدودیتی برای استفاده وجود ندارد و با نصب آن بروی دستگاه خود می توانید یک صفحه ی اختصاصی داشته باشید و متن ها و تصاویرتان را با سایر کاربران و دوستانتان به اشتراک بگذارید و با دریافت لایک و کامنت از دیگران، محیطی دوستانه و جذاب را داشته باشید!

ویژگی های کلیدی LINE نسخه ویندوز :

برقرای تماس صوتی و تصویری کاملاً رایگان با کیفیت صدای عالی
امکان ارسال پیام با سرعتی بالا و رایگان
امکان ارسال پیام های تصویری و عکس های شخصی
امکان برقراری تماس های صوتی رایگان با کاربران اندروید، iOS و کامپیوتر
امکان ارسال عکس و ویدیو به مخاطبین
اشتراک گذاری متن، عکس و… در تایم لاین
امکان لایک کردن و نظر گذاشتن پست ها
  شکلک های بسیار زیبا برای بیان احساسات
امکان ایجاد گروه های چت روم تا ۲۰۰ نفر

fardinweb بازدید : 110 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)
برنامه حذف و مدیریت نرم افزار های ویندوز - Revo Uninstaller Pro 3.0.1

اگر شما نیز از نرم افزار ها و بازی های مختلفی در رایانه استفاده می کنید مطمئنا با عدم توان برای پاک کردن برخی از نرم افزار ها و بازی ها مواجه شده اید؛ این مورد مواقعی که مشکلاتی در ثبت نرم افزار در رجیستری وجود دارد ایجاد می شود. برخی از نرم افزارهای ویندوز نیز قابلیت حذف از سیستم را ندارند و جزء نرم افزار های اصلی سیستم عامل محسوب می شوند. نرم افزار های کمکی پاک کردن نرم افزار برای این موارد به کار برده می شوند که امروز می خواهیم شما عزیزان را در وب سایت دانلود رایگان با یکی از بهترین نرم افزار ها در این زمینه آشنا سازیم که Revo Uninstaller Pro نام دارد. همانطور که ذکر شد این نرم افزار در سری نرم افزار های پاک کننده ی نرم افزار (Uninstaller) قرار دارد و شما را قادر میسازد تا نرم افزار های غیر قابل پاک شدن مربوط به سیستم عامل همانند Internet Explorer و ... ، همچنین نرم افزار هایی که به دلیل خطاهای ثبت در رایانه قابل حذف نیستند را به راحتی و به طور کامل از رایانه ی خود پاک کنید.

اگر نرم افزاری را از طریق خود سیستم عامل پاک کنید؛ برخی از فایل ها و اطلاعات رجیستری که کاملا غیر ضروری هستند در رایانه باقی می مانند، ولی در استفاده از این نرم افزار تمام این اطلاعات غیر ضروری که باعث اشغال فضای هارد دیسک شده و سرعت سیستم عامل را کاهش می دهند نیز به طور کامل حذف خواهند شد که از نقاط قوت این نرم افزار محسوب می شود. لازم به ذکر است این نرم افزار قابلیت پشتیبان گیری از اطلاعات حذفی را نیز داراست که در صورت حذف اشتباه یک نرم افزار می توانید از آن طریق اقدام به بازگردانی اطلاعات نمایید. برخی از نرم افزار ها به دلیل خطاهای سیستمی به صورت ناقص بر روی سیستم حذف می شوند؛ از این رو کاربر قادر به حذف آنها از سیستم عامل نخواهد بود؛ اما در این نرم افزار قابلیتی با نام " Forced Uninstall " برای حذف اینچنین نرم افزار هایی مهیا شده است که اطلاعات رجیستری و تمام فایل های نرم افزار را به طور کامل و اجباری حذف می کند. این نرم افزار همچنین برخی از ابزار های مدیریتی در ویندوز را نیز ارایه می کند که باعث محبوبیت هر چه بیشتر این نرم افزار شده است. از این بین می توان به ابزار مدیریت کامل استارت آپ ویندوز، ابزار های مفید تنظیمات ویندوز، تمیز کننده ی مرورگر (Cache و History)، تمیز کننده ی ویندوز (Registry و Files)، ابزار پاک کردن به طور دائم فایل ها و پوشه ها، ابزار حذف فایل های سطل آشغال و ... اشاره نمود. شما عزیزان هم اینک می توانید آخرین ویرایش این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان دریافت و از مدیریت و حذف آسان نرم افزار های خود لذت ببرید.

fardinweb بازدید : 81 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)
دانلود رايگان برنامه BoxCryptor Unlimited 1.5.413.154 - رمز گذاری فایل ها

BoxCryptor Unlimited 1.5.413.154 نرم افزاری برای رمزگذاری روی فایل ها با استفاده از استاندارد AES-256 است. دسترسی به فایل های رمزگذاری شده روی تمامی ابزار و سیستم عامل های ویندوز ، اندروید و iOS و حتی Mac OS X و لینوکس نیز ممکن خواهد بود. بدین ترتیب می توانید روی فایل های خود به سادگی رمز قرار دهید تا هر کسی نتواند به آنها دسترسی داشته باشد. تمامی فایل ها به صورت منفرد و با سرعت بالا رمزگذاری می شوند و در یک پوشه که شما انتخاب کرده اید مانند پوشه DropBox ذخیره خواهند شد.

لينك دانلود در ادامه مطلب

fardinweb بازدید : 71 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

سلام به همه کاربران عزیز

برای این پست قصد داریم جدیدترین یوزر نیم و پسورد های نود 32 رو که اعتبار سه ماهه رایگان دارن رو قرار بدم

امیدوارم که به کارتون بیاد و بتونید ازش استفاده کنید.


fardinweb بازدید : 110 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود براش زیبا و کاربردی با نام ماه Moon Brushes

براش یکی از ابزارهای بسیار کاربردی و ساده ی برنامه ی فتوشاپ میباشد که استفاده از آن بسیار آسان است و در دنیای طراحی استفاده از آن بسیار رواج یافته است.براش ها معمولا تصاویر با کیفیت بالا و فایل های  آماده ای هستند که به صورت برداری طراحی میشوند.امروزه استفاده از براش های متنوع در طراحی ها  کاربرد بسیار زیادی دارد.في تك دانلود افتخار این را دارد که مجموعه ای از براش بسیار زیبا و کاربردی با نام ماه را برای شما کاربران عزیز این سایت تهیه نماید.امیدوارم که این مجموعه مورد توجه و رضایت شما قرار بگیرد.امیدواریم بتوانید با استفاده از این براش ها رنگ و بوی تازه ای به طرح خود ببخشید و بر زیبایی آن بیفزاید

fardinweb بازدید : 520 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

مجموعه عظیم آموزش شگفت انگیز فتوشاپ CS6 ، به صورت فیلم های آموزشی به همراه سورس فایل های تمرینی
این مجموعه آموزشی بی نظیر، شامل ۶ بخش از مقدماتی تا پیشرفته میباشد که عبارتند از:
بخش اول : معرفی فتوشاپ و ابزارهای های مختلف آن برای مبتدیان
بخش دوم : آموزش افکت های طراحی در فتوشاپ
بخش سوم : آموزش کامل قابلیت های Selection و Mask
بخش چهارم : آموزش ابزارهای حرفه ای فتوشاپ
بخش پنجم : آموزش مهارت های کار با لایه ها
بخش ششم : آموزش رتوش و زیبا سازی عکس ها
هر بخش نیز شامل فیلم های مختلف آموزشی به همراه سورس فایل های گرافیکی برای تمرین درس ها میباشد.

 

محتویات هر بخش عبارتند از:

 به ادامه مطلب بروید

fardinweb بازدید : 112 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

VRayیکی از محبوب‌ترین پلاگین‌های رندر در برنامه‌های مدل‌سازی سه بعدی‌ است. این پلاگین ضمن افزایش چشمگیر کارایی در رندر کردن تصاویر واقع‌نما سرعت کار رو هم بالا می‌بره. در حال حاضر این پلاگین برای برنامه‌های ۳D Studio Max و Maya و Rhinoceros 3D موجوده که نحوه‌ی کار با اونا تقریبا مثل هم هست.از محاسن این پلاگین می توان به قدرت فوق العاده آن در نور پردازی، متریال سازی، ورندرینگ قوی آن اشاره کرد، ولی به علت محدودیت هایی که در مقوله آموزش در این زمینه وجود دارد اکثر تری دی کارها با روشهایی که صحیح و خطا در آن دخیل است کار های رندرینگ خود را انجام می دهند، که موجب صرف وقت فراوان و نتیجه نگرفتن در این زمینه می گردد.
این پلاگین توسط شرکت اروپایی Chaosgroup ساخته شده.

fardinweb بازدید : 364 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)
دانلود رایگان جدیدترین ورژن اتوکد AUTODESK AUTOCAD V2014

دنیای اطراف خود را با نرم افزار قوی ، انعطاف پذیر و امکانات فراوانی که در آن گذاشته شده است را به تصویر بکشانید. این نرم افزار یکی از برترین نرم افزارهای طراحی ۲بعدی و ۳بعدی دنیاست که نامش Autodesk AutoCAD است. سرعت دهی به اطلاعات ، به اشتراک گذاری ایده ها بدون محدودیت ، کاوشگری خلاقیت ها با استفاده از این نرم افزار امکان پذیر است. با استفاده از هزاران اد-آن که در این نرم افزار موجود می باشد ، این نرم افزار به منعطف ترین نرم افزار طراحی دنیا تبدیل شده است. حال وقت آن است که تولیدی خود را افزایش دهید. ، اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از امکانات جدید این نرم افزار بهره مند شوید. این نرم افزار فوق پیشرفته در تمامی دنیا در طول سالیان گذشته برای تمامی رشته های مهندسی و طراحی پروژه های مختلف اعم از طراحی های صنایع خودرو، هواپیمایی، کشتی و ناو های مسافربری و جنگی، صنایع نظامی و بناهای عظیم مهماری و ساختمانی به کار می رود. هم اکنون جدیدترین نسخه این نرم افزار که با نام AUTODESK AUTOCAD V2014 برای دو نسخه ویندوز ۳۲ بیت و ۶۴ بیت عرضه شده است. شما می توانید آخرین نسخه این نرم افزار را با لینک مستقیم و کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

fardinweb بازدید : 585 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

فایلهای فلش به عنوان یکی از فرمتهای رایج , جای بسیاری از فرمتهای تصویری را در اینترنت گرفته اند و روز به روز بر استفاده این فایلها افزوده می شود.
ادوبی فلش پلیر برنامه ای است مبتنی بر مرورگر که قابلیت اجرای برنامه های تعاملی و غنی و همچنین نمایش ویدئو را در تمامی مرورگرها و سیستم عامل ها دارد.
ورژن جدید فلش پلیر به شما اجازه می دهد تا با بهترین کیفیت ویدئوهای HD ، انیمشن و سرگرمی های تحت وب را تجربه نمایید . همچنین در پردازش گرافیکی ، سریعتر عمل کرده و راندمان بسیار بالایی بر روی دستگاه های قابل حمل و رایانه های شخصی دارد.

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

fardinweb بازدید : 593 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Adobe Photoshop CS5 نرم افزاری برای پردازش تصویر و گرافیک می باشد که از فرمت های مختلف گرافیکی پشتیبانی می کند و به شما امکان ایجاد تصاویر جدید و ویرایش آنها را می دهد. این نرم افزار قدرتمند گرافیکی تمام ابزارهای لازم برای اصلاح، ویرایش و آماده سازی تصاویر برای چاپ و خروجی با کیفیت بالا را فراهم می کند. فتوشاپ تمام روش های کار با bitmapها، لایه ها و استفاده از خطوط را دارد و به دلیل داشتن وسیع ترین امکانات و سرعت و بازده بالا، توسط طراحان و ویرایشگران حرفه ای گرافیک رهبری بلامنازع می باشد. Adobe Photoshop برای ایجاد تصاویر واقع گرایانه برای کار با تصاویر رنگی اسکن، رتوش، اصلاح رنگ، تبدیل نمودارها، جداسازی رنگ و … و ویرایش ویدئو که از ویژگی جدید این برنامه است، مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت دانلود کرک این نرم افزار به ادامه مطلب بروید

تعداد صفحات : 16

درباره ما
بهترین ها را از ما بخواهید.. بزرگ ترین پایگاه دانلود/فردین وب در راستای پیشرفت کشور از لحاظ طراحی و نرم افزار های بروز دنیا تلاش میکند تا بتواند بهترین ها را به هموطنان عزیز عرضه کند. با تشکر مدیریت فردین وب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 247
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 535
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 178
  • باردید دیروز : 177
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 37
  • بازدید هفته : 178
  • بازدید ماه : 9,205
  • بازدید سال : 54,666
  • بازدید کلی : 296,351