loading...
پایگاه دانلود فردین وب
fardinweb بازدید : 410 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود رایگان WinRAR 5.01 Final به همراه کرک و سریال معتبر

WinRAR 5 نسخه جدید قدرتمندترین و حرفه ای ترین نرم افزار فشرده سازی است که قادر به فشرده سازی فایل ها با بالاترین امکان فشرده سازی می باشد ، این نرم افزار محصول شرکت RarLabs می باشد که اگر به دنبال نرم افزاری هستید که در بیشتر موارد بالاترین حد فشردگی را برای فایلهای شما داشته باشد بهتر است از این برنامه استفاده کنید. این برنامه با حجم پایین و امکانات بالا بهترین گزینه برای استفاده به عنوان برنامه فشرده سازی در ویندوز می باشد.

امکانات اصلی :

-    دارای منوی فارسی در نسخه فارسی
-    پشتیبانی از فرمت های CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z
-    بالاترین حد فشردگی در مورد اکثر فایلها
-    رمزگذاری پیشرفته فایل ها با کلید ۱۲۸ بیتی
-    امکان تکه تکه کردن فایلهای بزرگ
-    ساخت نسخه نصبی از برنامه ها
-    امکان تعریف Recovery Record جهت بازیابی فایل فشرده ای که در انتقال خراب شده است.
-    امکان تعمیر فایلهای فشرده
-    ساخت دو فرمت RAR و ZIP
-    باز کردن اکثر فرمتهای فشرده فایلی
و …

ویژگی های جدید در نسخه ۵ :
- دارای فرمت جدیدی برای فشرده سازی فایل ها
- تغییرات در الگوریتم فشرده سازی
- توسه Recovery Record بر اساس Reed-Solomon error correction
- تغییرات گسترده در الگوریتم رمزگذاری فایل های فشرده
- استفاده از هش تا ۲۵۶ بیت
- پشتیبانی از فرمت فشرده سازی XZ
- بالا رفتن سرعت بسیار زیادی ریکاوری
- افزایش طول کاراکتر تا ۲۰۴۸
- پشتیبانی از UTF- 16
- و …

fardinweb بازدید : 194 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

ALLPlayer یکی از محبوب ترین برنامه برای تماشای فیلم با زیرنویس تطبیق . این نقش تمام فرمت های رسانه های شناخته شده فایل های RAR، و به علاوه دارای یک تابع LiveUpdate اجرا شده به روز رسانی آخرین کدک اگر یک مشکل با باز کردن یک فایل فیلم وجود دارد.

ویژگی های اصلی:

. محبوب ترین فرمت های مانند دیویکس را، XviD، MP3 و AVI، FLV، MP4، 3GP، MKV، M2TS، MPG، MPEG، RMVB، WMV، نرم افزار QuickTime، MOV، FLAC، APE، و بسیاری دیگر از فرمت های کمتر شناخته شده را می توان بازی به کدک های دریافت شده توسط برنامه (فقط ALLPlayer نیاز به نصب) .
. پشتیبانی از دی وی دی.
. دو مانیتور یا مانیتور و پشتیبانی تلویزیون.
. پشتیبانی از صدای فراگیر دالبی، SPDIF و 3D صدا.
. هوشمند زیرنویسها - برنامه چک طول زیرنویسها و مجموعه مدت زمان.
. ویرایشگر زیرنویس.
. LiveUpdate - گزینه تشخیص کدک های از دست رفته مورد نیاز برای باز کردن فایل.
. دکتر AVI - تعمیرات آسیب دیده فایل های avi. این تابع به شما اجازه می دهد به تماشای یک فیلم است که آسیب دیده است، یا یک فیلم که دانلود. کرده اید.

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

fardinweb بازدید : 619 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)


ویرایش و ادیت ویدیو از حرفه های محبوب و بسیار کاربرد در رایانه می باشد که باور عموم کاربران بر مشکل بودن این عملیات است. نرم افزار 4Media Movie Editor که امروز در وب سایت دانلود رایگان قصد معرفی آن را داریم نرم افزاری کوچک و کامل می باشد که می تواند نیاز های یک کاربر را به طور کامل در زمینه ی ویرایش آسان و سریع ویدیو برآورده سازد. در این نرم افزار شما قادرید فایل ویدویی خود را ایجاد و ویرایش کنید که از امکانات ویرایشی آن می توان به امکان اضافه کردن موسیقی و یا زیرنویس به ویدیو، امکان افزودن متن متحرک به ویدیو، برداشتن تکه ای از یک ویدیو و یا اتصال چند ویدیو به یکدگیر اشاره کرد که نشان از قدرتمندی این نرم افزار دارد. این نرم افزار از ویدیو های HD با کیفیت بالا و اکثر فرمت های ویدیویی از جمله AVI, MPEG, MP4, RM, RMVB, FLV, DV, VOB, SWF, MPV, MOV, QT, H.261/H.264, DAT, ASF, WMV, 3GP, M4V پشتیبانی کاملی به عمل می آورد که بر محبوبیت این نرم افزار می افزاید. همچنین شما در 4Media Movie Editor قادرید ویدیو هایی مختص گوشی های تلفن همراه و سایر دستگاههای قادر به پخش ویدیو از جمله iPod, iPhone, Apple TV, PSP, PS3, PMP, mobile phones, Xbox, Zune, Wii, DS ایجاد کنید که از نقاط قوت این نرم افزار محسوب می شود. این نرم افزار با الگوریتم و طراحی خاص خود با استفاده از پردازنده های چند هسته ای بهترین و بیشترین سرعت اجرای ممکن را ارایه می کند و از این رو مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفته است. لازم به ذکر است این نرم افزار از افکت های صوتی و تصویری فوق العاده ای نیز بهره مند است که شما را قادر به ساخت جلوه های ویژه، تغییر بین دو ویدیو و ... میسازد. از دیگر امکانات 4Media Movie Editor می توان به قابلیت رایت مستقیم فایل خروجی بر روی دی وی دی اشاره نمود که عملیات نگه داری فایل بر روی دیسک را آسان ساخته و شما را از نرم افزار های رایت بی نیاز می کند.

 

fardinweb بازدید : 94 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)
دانلود نرم افزار مقایسه فایل ها با یکدیگر IDM UltraCompare 8.50.0.1014

IDM UltraCompare 8.50.0.1014 نرم افزاری کاربری جهت مقایسه دو فایل با یکدیگر می باشد. این نرم افزار به شما این امکان را مید هد تا بتوانید دو فایل را از نظر متنی و پوشه ها، و همچنین فایل های فشرده با یکدیگر مقایسه نمائید. با استفاده از مقایسه فایل های شما میتوانید به تفاویت فایل های با بکدیگر پی ببرید. هم چنین یکی از قابلیت های ویژه این نرم افزار امکان ادغام دو فایل مشابه با بکدیگر می باشد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار :

توانایی ویرایش و ادغام در درون UltraCompare

امکان کپی / چسباندن چند انتخاب خطوط به هم پیوسته به کلیپ بورد

تنظیم مقدار Tab برای یک شماره خاص از فضاهای (مانند UltraEdit-32/UEStudio)

قابلیت پشتیبانی از فایل های ZIP

قابلیت پشتیبانی از فایل های فشرده RAR

قابلیت انتخاب فایل ها با نام های مختلف و مقایسه آنها

قابلیت ادغام خطوط / بلوک در مقایسه بین فایل

امکان استفاده از UC در فایل های دسته ای برای تولید گزارش

پشتیبانی از FTP

قابلیت کاوش منبع یا پوشه مقصد با کلیک راست در حالت پوشه

و ...

fardinweb بازدید : 92 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Able2Doc Professional نام نرم افزاری حرفه ای جهت تبدیل سریع و آسان فایل های پی دی اف به فرمت Doc می باشد. در این پست از وب سایت دانلود۰۰۹۸ برای شما عزیزان نرم افزاری حرفه ای جهت تبدیل آسان فایل های PDF به فرمت word اماده نموده ایم. این نرم افزار با حداکثر editability فایل های پی دی اف شما را به فرمت های آفیس تبدیل می نماید. این نرم افزار به طور دقیق ستون ها، جداول، سرصفحه، پاورقی ، اشکال گرافیکی و … فایل پی دی اف شما را بدون هیچ اشکالی تبدیل نمیوده و اماده استفاده و ویرایش شما می کند. علاوه بر این شما میتوانید کلمات تکراری اضافه را حذف کرده ، تغییر وضوح تصاویر استفاده شده در صفحات را نیز انجام دهید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان جستجو در متن ، زوم کردن ، پشتیبانی از عمل کشیدن و انداختن ، امکان تبدیل اشکال بومی PDF به MS ، امکان تبدیل زبان های اسیائی و … از جمله ویژگی های این نرم افزار حرفه ای مباشد.

در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را  دریافت نمائید.

fardinweb بازدید : 544 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

اگر شما قصد تبدیل فرمت PDf به فرمت HTML را داشته باشید باید یک نرم افزار مخصوص اینکار نصب کنید و اگر هم بخواهید فرمت PDf را به word تبدیل کنید، به نرم افزاری جداگانه برای اینکار نیازمندید. نرم افزارهای قدرتمندی به بازار عرضه شده اند که می توانید PDF ها را به فرمت های گوناگون تبدیل و ذخیره نمایید. اینکار شما را از نصب چندین نرم افزار برای تبدیل فایل های PDF بی نیاز می کند. اگر به دنبال نرم افزاری کامل هستید تا تمام مبدل ها را یک جا داشته باشد نرم افزار PDFZilla انتخاب خوبی برای شما می باشد.

 

نرم افزار PDFZilla برنامه دسکتاپ جهت تبدیل فایل های PDF به هر نوع فرمتی مانند اسناد مایکروسافت ورد، فرمت های متنی همچون RTF و TXT، تصاویر، فایل های HTML، فایل های فلش SWF و… را با نهایت دقت و کیفیت می باشد. این برنامه از فرمت های DOC ،RTF ،TXT ،BMP ،JPG ،GIF ،PNG ،TIF HTML ،SWF و… به طور کامل پشتیبانی می کند و قادر به ذخیره فایل های PDF در این فرمت ها می باشد. همچنین نرم افزار این امکان را برای کاربران فراهم نموده است تا این توانایی را داشته باشند که هر محدوده ای که در نظر دارند برای تبدیل اختیار کنند، به طور مثال صفحات ۵ تا ۱۰ یک فایل PDF فقط تبدیل شود. استفاده از نرم افزار هم بسیار ساده می باشد و هر کاربری قادر به کار با آن است.

 

جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

fardinweb بازدید : 311 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

نسخه جدید از UC Browser ، مرورگری قدرتمند و فوق العاده که امکان وبگردی پر سرعت را با بسیاری قابلیت ها در اختیار شما قرار میدهد .
 
UC Browser امکانات و ویژگی های زیادی را در خود جای داده است که میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
 
- پشتیبانی از زبان فارسی
- مدیریت دانلود
- امکان جستجوی مستقیم در موتورهای جستجو
-  دارای کلید های میانبر
- دارا بودن دو حالت کار با موس و کیبورد
- امکان یه اشتراک گذاری صفحات با SMS
- سرعت بالای بارگذاری صفحات
- دانلود آفلاین
- نمایش انیمیشن و تصاویر متحرک
- ذخیره بوک مارک به صورت آنلاین و قابل بازیابى مجدد
- و قابلیت های زیاد دیگر مانند ذخیره صفحات و …

جهت دانلود  به ادامه مطلب برويد

fardinweb بازدید : 656 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)
دانلود جديدترين ورژن مرورگر فاير فاكسmozilla-firefox

 این مرورگر به صورت کامل از HTML5 پشتیبانی می‌کند. نسخه جدید فایرفاکس برای مدیریت ساده‌ تر تب ها و پنجره ها ارتقا فوق العاده ای داشته است و اکنون در این نسخه شما ابزار های مختلفی را برای استفاده ساده‌تر و مؤثرتر از مرورگر در طول وبگردی خواهید داشت. ‏ ارایه صفحات پر بازدید توسط کاربران ، هنگام باز کردن تب جدید و دسترسی به صفحات تاریخچه ، بوکمارک و تنظیمات به صورت HomePage از ویژگی های جدید این نرم افزار می باشد. همچنین نسخه جدید این نرم افزار از قابلیت سرچ گوگل با پشتیبانی از HTTPS، پشتیبانی از اجرای تمام صفحه در سیستم های مک Mac OS X Lion، قابلیت بارگذاری پلاگین ها تنها با یک کلیک و "نوار خارق العاده" جهت تکمیل آدرس سایت ها برخوردار است. بخش بررسی هویت سایت جهت جلوگیری از اتصال های SSL نیز در نسخه جدید بهبود یافته است. به مرور زمان بسیاری از نواقص و اشکالاتی که در قسمتهای فنی این مرورگر وجود داشت بر طرف گشته و همچنین قابلیت های بسیار زیاد دیگری از جمله سریعتر شدن لود صفحات ، افزایش سرعت باز کردن عکس ها ، ایجاد تغییرات متعدد در جاوا اسکریپت ها ، افزایش امنیت و... در آن به چشم می خورد.

fardinweb بازدید : 580 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

مرورگر آوانت یک برنامه مستقل طراحی شده برای گسترش ویژگی های ارائه شده توسط اینترنت اکسپلورر است. این می افزاید: یک دسته از ویژگی های و ویژگی های اینترنت اکسپلورر و کاربر پسند رابط خود به ارمغان می آورد سطح جدیدی از شفافیت و کارایی به تجربه مرور خود را، و ارتقاء مکرر به طور پیوسته بهبود قابلیت اطمینان آن است.

مرورگر آوانت نرم افزار رایگان است. درست است. 100٪ رایگان! بدون هزینه به شما تا به حال. بدون محدودیت. بدون ابزارهای تبلیغاتی مزاحم. بدون نرم افزارهای جاسوسی. شما می توانید اهدا اگر شما می خواهید، اما آن را قطعا لازم نیست. ویژگی های آوانت عبارتند از:

.مشخصات ذخیره سازی آنلاین
. AutoFills
. حرکات موس
. فلش انیمیشن فیلتر
. ساخته شده در AD / پاپ آپ بلاکر
. ساخته شده در RSS / ATOM خوان.
. توابع ماوس اضافی
. مرور چند پنجره
. حالت تمام صفحه واقعی و جایگزین حالت رومیزی کامل
. ساخته شده در موتور جست و جو
. سازگاری کامل اینترنت اکسپلورر
. کنترل حریم خصوصی شما
. بازیابی ایمن
. پوسته
. پشتیبانی از 41 زبان

جهت دانلود به ادامه مطلب برويد.....

fardinweb بازدید : 549 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

وب سایت همه چیز در مورد نوآوری، فایرفاکس و مجموعه سرعت با ده ها تن از ویژگی های جدید به ارائه تجربه مرور وب سایت سریع تر، امن تر و قابل تنظیم برای همه است.

تجربه کاربر. پیشرفت به فایرفاکس ارائه تجربه مرور به بهترین شکل ممکن بر روی وب. جدید فایرفاکس هوشمند نوار محل، محبت به عنوان شناخته شده "نوار عالی، یاد می گیرد:" به عنوان مردم از آن استفاده کنید، تطبیق به تنظیمات کاربر و ارائه بهتر مسابقات اتصالات در طول زمان.

عملکرد فایرفاکس در بالای پلت فرم جدید قدرتمند مارمولک خانگی ساخته شده است، و در نتیجه محصول امن تر، ساده تر برای استفاده و بیشتر شخصی است.

امنیت فایرفاکس می آفریند نوار برای امنیت است. تروجان جدید و حفاظت از فیشینگ کمک می کند تا محافظت از ویروس ها، کرم ها، تروجان ها و جاسوس افزارها به امن نگه داشتن مردم بر روی وب است.

سفارشی. هر کس با استفاده از وب متفاوت، فایرفاکس و اجازه می دهد تا کاربران سفارشی مرورگر خود را با بیش از 5،000 افزودنی فایرفاکس.

جهت دانلود به ادامه مطلب برويد.....

fardinweb بازدید : 90 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود مرورگرهای گوگل با نام کروم و کرومیوم

 

کرومیوم :

کرومیوم اولین بار توسط گوگل به عنوان یک مرورگر متن باز معرفی شد اما این پروژه هم اینک توسط برنامه نویسان مختلف ارتقاع پیدا میکند و هر کمپانی تغییرات و سیاست های مربوط به خود را در قالب پروژه ای جداگانه در آن اعمال و روانه بازار میکند که از جمله این مرورگرها مرورگر گوگل کروم و یا کومودو دراگون می باشد بنابراین همیشه نسخه های کرومیوم بروزتر از نسخه های دیگر می باشد و جدیدترین تغییرات در آن اعمال می شود .

هدف کلی در این پروژه بالاترین سرعت و ثبات و پایداری و حفظ حریم شخصی کاربر در یک مرورگر پیشرفته است .

 گوگل کروم :

کروم اولین بار در سال 2008 توسط گوگل بر پایه کرومیوم عرضه شد و تا به امروز به عنوان بهترین ویرایش از تغییرات انجام شده در کرومیوم مورد استفاده قرار می گیرد .

 برخی از ویژگی ها :

- طراحی به صورت چند پردازشی مطابق با طراحی CPU های جدید

- پایداری بالا

- وارد کردن اطلاعات شما از مرورگر پیش فرض به داخل خودش

- استفاده از یک موتور رندر جدید

- داشتن پردازش جدا برای هر تب

 

 

fardinweb بازدید : 75 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

fardinweb بازدید : 113 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

TeamViewer نرم افزاری رایگان و قدرتمندی برای ساخت شبکه های محلی و شبکه های اینترنتی است که بوسیله آن شما میتوانید کامپیوتر های مختلف را از هر نقطه از جهان بوسیله اینترنت کنترل نمایید. این برنامه کاربرد های بسیاری را برای شما خواهد داشت تا شما بوسیله آن بتوانید کامپیوتر های دوستانتان را بطور مستقیم عیب یابی کنید و یا به آن ها آموزش دهید و همچنین قادر به چت کردن با آن ها خواهید بود. این برنامه باید در هر دو کامپیوتر که می خواهند با هم شبکه شوند نصب باشد.

این برنامه ابزاری قدرتمند. کامل برای هر موقعیتی مانند پشتیبانی از راه دور، مدیریت از راه دور، آموزش و فروش و ... است شما همچنین بوسیله این برنامه قادر به جابه جایی انواع دیتا و اطلاعات بین کامپیوتر های شبکه می باشید و از دیگر قابلیت های این برنامه اتصال ایمن و قدرتمند است تا برای هیچکس مشکلی بوجود نیاورد. سایت دانلود رایگان این نرم افزار را که با اکثر سیستم عامل ها سازگار بوده و شما میتوانید آن را بر روی انواع ویندوز ها نصب نمایید و از استفاده از آن لذت ببرید را به اشتراک عموم گذاشته است.

 

نرم افزار کنترل از راه دور کامپیوتر - TeamViewer 7.0.14563 Enterprise

fardinweb بازدید : 90 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

DragonDisk رايگان ابزار مديريت فايل براي دسترسي به Google ابر ذخيره سازي، S3 آمازون و آمازون S3 API سازگار با ابر خدمات ذخيره سازي است. اکسپلورر ويندوز مانند رابط کاربر گرافيکي فراهم مي کند دسترسي به توابع مانند پشتيبان گيري، سازمان داده ها، و به اشتراک گذاري است. DragonDisk نرم افزار رايگان است و با اين نسخهها کار بر روي ويندوز، مک OS X و انواع توزيعهاي لينوکس است. خط فرمان ابزار همگام سازي براي هر سه سيستم عامل در دسترس است، بيش از حد. برخي از ويژگي هاي پيشرفته از DragonDisk عبارتند از:

 

  • برش، کپي، چسباندن و کشيدن و رها کردن
  • کپي يا انتقال فايل ها بين حساب S3 آمازون
  • پشتيباني از پروکسي
  • صف هاي شغلي
  • همگام سازي پوشه ها
  • رمزگذاري اعتبار S3 آمازون
  • فايل هاي کنترل يکپارچگي
  • ويرايشگر ابرداده (سفارشي هدر HTTP)
  • فيلترها نام فايل
  • فشرده سازي سمت مشتري و پشتيباني از رمزنگاري

جهت دانلود به ادامه مطلب برويد .......

fardinweb بازدید : 266 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

هسته FTP توسط -- آزاد نرم افزار ویندوز می باشد که شامل ویژگی های سرویس گیرنده FTP نیاز دارید. ویژگی های مانند SFTP (SSH) SSL ، TLS ، IDN ، یکپارچه سازی مرورگر ، انتقال سایت به سایت ، انتقال رزومه FTP ، پشتیبانی از کشیدن و رها کردن ، فایل در حال مشاهده و ویرایش ، پشتیبانی دیوار آتش ، فرمان های سفارشی ، FTP تجزیه آدرس ، انتقال خط فرمان ، فیلترهای و خیلی ، خیلی بیشتر!

 این آزاد ، امن کلاینت FTP به شما می دهد ، سریع ، آسان ، قابل اعتماد راه برای به روز رسانی و نگهداری وب سایت خود را از طریق FTP. این سرویس همچنین یک روش امن (از طریق SSL ، TLS و یا SFTP به ارسال و دریافت فایل از و به سرورهای FTP.

 هیچ آگهی پنجره ، تبلیغات یا جاسوسافزار و شما خواسته هرگز به یادآوری و یا ثبت نام وجود دارد.

 با هسته FTP طرفدار ، هم اکنون شما می توانید :

رمزگذاری فایل ها و سرگشایی به سرور با استفاده از آخرین روشهای رمزنگاری.

 نقل و انتقالات برنامه ftp (بي‌ مراقبت‌ ) و بدون خدمات اضافی

 آی بی ام پشتیبانی از تبادل اطلاعات با خط فرمان به روز رسانی ها.

 ایمیل اطلاع رسانی ، اجرای برنامه های خارجی ، & پینگ / TraceRoute گنجانده شده است.

 ریز عکسها به نمایش تصاویری از دایرکتوری ها از راه دور (در 4 اندازه های مختلف).

 پستی پشتیبانی -- فشرده سازی ، رمز عبور محافظت ، پشتیبان گیری و به FTP امن.

جهت دانلود به ادامه مطلب برويد

fardinweb بازدید : 72 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزاری کاربردی برای مدیریت سیستم های چند مانیتوری میباشد. امروزه اکثر طراحان کامپیوتری نیاز به مانیتور های چندگانه دارند و نمی توانند تمامی حرکات خود را در یک صفحه نمایش مشاهده کنند. توسط این نرم افزار به راحتی میتوانید ۲ ، ۳ و یا حتی تعدادی بیشتر از مانیتور های خود را به صورت تصویر در تصویر و ۱ مانیتوری در بیاورید.
این نرم افزار در قسمت پایین هر مانیتور یک Taskbar برای کار شما اضافه میکند به صورتی که شما احساس کنید هر مانیتور یک صفحه جداگانه است و دیگر حس جدا بودن تصاویر به شما دست نخواهد داد. همچنین قابلیت هایی نظیر شبکه کردن تصاویر در تمامی مانیتورها میتواند تصویری بزرگ و در عین حال بسیار با کیفیت را تحویل شما دهد. یکی دیگر از امکانات جالب این نرم افزار همخوانی با Flickr برای دریافت تصاویر متناسب با مانیتورهای شماست.در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود را مشاهده نمایید.

تعداد صفحات : 16

درباره ما
بهترین ها را از ما بخواهید.. بزرگ ترین پایگاه دانلود/فردین وب در راستای پیشرفت کشور از لحاظ طراحی و نرم افزار های بروز دنیا تلاش میکند تا بتواند بهترین ها را به هموطنان عزیز عرضه کند. با تشکر مدیریت فردین وب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 247
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 538
  • آی پی امروز : 158
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 357
  • باردید دیروز : 341
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 23
  • بازدید هفته : 1,285
  • بازدید ماه : 5,992
  • بازدید سال : 61,109
  • بازدید کلی : 302,794